Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος, σε δυο περιπτώσεις:
να ζητήσει την αντικατάστασή του διότι είναι ελαττωματικό και η εταιρία θα αναλάβει τα έξοδα αποστολής.
διότι δεν τον ικανοποιεί και μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο προιόν να το αντικαταστήσει, με μεταφορικά έξοδα που θα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 20 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
Σε καμία περίπτωση δε θα γίνεται δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Δηλαδή το προϊόν πρέπει:
Να μην έχει πλυθεί.
Να έχει όλα τα ταμπελάκια του.
Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το δελτίο αποστολής κλπ.
Διαδικασία επιστροφής:
Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τέλος, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.
*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος! Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.